Realizacje wybrane:
  • Baltic Park Molo Świnoujście

    Radisson Blue (340 pokoii hotelowych),
    Hilton (173 pokoje hotelowe),
    6 budynków apartamentowych - Baltic Park Fort oraz Baltic Park Loft (łączna ilość apartamentów - 378).

    W obiekcie znajduje się aquapark ze zjeżdżalniami zewnętrznymi (powierzchnia lustra wody sześciu basenów przekracza 1000 m2).
    Obiekt posiada strefę sal konferencyjnych z salą mieszczącą 1000 osób oraz rozbudowaną sterefę SPA, WELLNESS, część restauracyjną oraz własną pralnię.

  • Budynek Biurowy Brama Miasta

    Kompleks 3 budynków biurowych o łącznej powierzchni 25 000 m2.

  • Kompleks Usługowy Posejdon

    Budynek biurowy z częścią handlowo-usługową o powierzchni 25 000 m2. 2 hotele o powierzchni 12 000 m2, 250 pokoi: Hotel sieci Marriott Hotel Moxy Courtyard

  • Oponeo

    Budynek biurowy o łącznej powierzchni 6 600 m2.

  • Centrum Handlowe Serenada

    Galeria handlowa składająca się z 3 kondygnacji nadziemnych oraz jednej podziemnej o łącznej powierzchni handlowo-usługowej 42 000m2. Ilość lokali handlowo-usługowych znajdujących się na obiekcie: 170.

Naruszenia

Zgłaszanie naruszeń – procedura dla sygnalistów

W KLIMAT SOLEC rozwijamy naszą działalność w sposób zrównoważony, z pełnym poszanowaniem zasad etyki oraz troską o środowisko naturalne. Naszym celem jest dostarczanie usług najwyższej jakości, zgodnie z wartościami, które wyznajemy oraz standardami etyczno-moralnymi, które sobie stawiamy.

Twoje zaufanie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze.

Dlatego stworzyliśmy procedurę zgłaszania naruszeń, aby umożliwić każdemu bezpieczne i dyskretne poinformowanie nas o ewentualnych nieprawidłowościach. Jeśli zauważysz działania, które mogą naruszać nasze standardy, prosimy o zgłoszenie:

  • zasad etyki i standardów moralnych,
  • przepisów dotyczących bezpieczeństwa,
  • dostępu do informacji lub ochrony danych osobowych,
  • prawa antykorupcyjnego,
  • dostępności usług.

Jesteśmy zobowiązani do reagowania na każde zgłoszenie zgodnie z naszą polityką wartości i zasadą zero tolerancji wobec naruszeń.

Polityka Wartości KLIMAT SOLEC

KLIMAT SOLEC to firma odpowiedzialna, która działa zgodnie z jasno określoną polityką wartości, minimalizując ryzyko występowania nieprawidłowości ze strony pracowników, partnerów biznesowych oraz innych współpracujących jednostek. Nasze działania opierają się na długofalowej strategii, której fundamentem jest etyka oraz realizacja misji i celów firmy.

Zapewniamy, że każde zgłoszenie o możliwym naruszeniu polityki compliance jest przez nas wnikliwie analizowane, a stwierdzone naruszenia są natychmiast eliminowane oraz odpowiednio sankcjonowane. Dbamy o to, by interesy wszystkich stron – zarządu, klientów, dostawców, instytucji finansowych, społeczności lokalnych – były właściwie chronione i zabezpieczone.

Zgłoś naruszenie

Jeżeli posiadasz informacje o możliwym naruszeniu zasad etyki, prawa antykorupcyjnego lub jakichkolwiek innych regulacji przez pracowników, współpracowników bądź podwykonawców KLIMAT SOLEC, prosimy o dokonanie zgłoszenia w jednym z trybów przyjętych w Procedurze zgłoszeń wewnętrznych.

Twoje zgłoszenie zostanie potraktowane z najwyższą powagą, anonimowością oraz zgodnie z obowiązującymi standardami ochrony sygnalistów.

Kontakt:

Rzecznik Etyki – Dorota Pieczewska-Felcyn
Kierownik Działu Personalnego – Cezary Urbański
E-mail: wartosci@klimat-solec.pl